I Can't See My Dream
I Can't See My Dream
YOU+ME=LOVE
درباره وبلاگ


گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کان نغمه سر دهم که... من شیدای عاشقانه تو را دوستت دارم به وبلاگ من خوش اومدید وبلاگ منو با نظرات زیباتون منور کنید ممنونم
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

 

 

 

Mohsen Yeganeh Yalan آهنگ یالان از محسن یگانه (متن آهنگ و ترجمه فارسی)

متن و ترجمه آهنگ یالان محسن يگانه:

Geri döndüren gördün mü geçmişi

گذشته ای راکه پشت سر گذاشتی را دیدی

Boşa soldurdun o nazlı gençliği

آن جوانی نازنین را بی دلیل از بین بردی

Bir avuç toprak için yor kendini

برای مشتی خاک خودت را خسته می کنی

Dünyada ölümden başkası yalan

در دنیا بجز مرگ همه چیز دروغ است

Yalan başkası yalan

دروغ همه چیز دروغ

Dünyada ölümden başkası yalan

در دنیا بجز مرگ همه چیز دروغ است

Zaman kendine benzetmez herkes

زمان هیچ کس را شبیه خودش نمی کند

Hesapsız açar baharlar pembeyi

بهار بی حساب شکوفه ها را می شکفد

Açmadığın dalda sözün geçer mi

آیا می توانی شاخه ای را که نشکفته شکوفا کنی

Dünyada ölümden başkası yalan

در دنیا بجز مرگ همه چیز دروغ است

Sitem etme haberi yok dağların

شکوه نکن که کوهها خبر ندارند

Gözlerini ellerinle bağladın

چشمانت را با دستهایت بسته ای

Faydası yok geç kalınmış fidanın


فاید ه ای ندارد نهالی که دیر کاشته شده با شد


Dünyada ölümden başkası yalan

  

برای دانلود کلیک کنید

 

دوستتون دارم

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز



نظرات شما عزیزان:

mehdi
ساعت1:44---29 شهريور 1392
slm webe ghashangi dari age dos dashti be webe manam sar bezan

عرفان
ساعت0:47---11 خرداد 1391
سلام عزیز دل من برگشتم یه سر به من بزن.
تقدیم تو
حالا نظرم هم میگم من از تهی متنفرم ولی از آهنگ رمیکسش خوشم میاد.


مجنون
ساعت1:38---30 ارديبهشت 1391
سلامـــــــــــــــــــــ دوست عزیزم

Loading… ████▒▒ 10%
Loading… ████▒▒ 20%
Loading… ████▒▒ 30%
Loading… ████▒▒ 40%
Loading… ████▒▒ 50%
Loading… ████▒▒ 60%
Loading… ████▒▒ 70%
Loading… ████▒▒ 80%
Loading… ████▒▒ 90%
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــم!!!!!!!!
بدو بیاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااا


amir
ساعت18:32---20 مهر 1390
salam. chera nemitoni eshgeto bebini? mge farar krde?
dige bre site man kam miai ha saret jaiye dige i band shode ya saite mano gabel nemidoni?


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيوندها



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 792
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]